خانوادهورزش و سفر

معرفی گجت های مناسب سفرهای تابستانی

تابستان شروع شده و وقت سفر و ماجراجویی است. با پیشترفت تکنولوژی و ایده‌های نو در این زمینه سفرها راحت‌تر هم شده‌اند. اگر می‌خواهید به مسافرت بروید با ما همراه باشید تا با آشنایی با بهترین گجت‌ها‌، سفری راحت‌تر و جذاب‌تر از همیشه تجربه کنید.

کوچال– فصل تابستان رسیده و همه در حال گشت و گذار و لذت بردن از فرهنگ‌ها، آب‌ و هوا و تفریحات و ماجراجویی‌های جدید هستند. با پیشرفت تکنولوژی سفر‌ها راحت‌تر و جذاب‌تر از همیشه شده‌اند و می‌توان خاطرات و لحظات بیشتری را ثبت کرد. از دوربین‌های ضدآب تا امینت وسایلتان در سفر ما بهترین گجت‌ها را برای سفر در تابستان به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خوشبختانه بیشتر این گجت‌ها در ایران هم پیدا می‌شوند. پس اگر سفر تابستانی در پیش رو دارید با کجارو همراه باشید تا بهترین گجت‌های سفر برای گرم ترین سه ماه سال را به شما معرفی کنیم.

بطری آب CamelBak Purifier

این هم مانند قبلی برای ماجراجویی‌های تابستانی مناسب است. این سیستم تصفیه قابل حمل که در داخل بطری آب قرار گرفته به راحتی قابل استفاده است. دیگر نیازی نیست که نگران نوشیدن آب آلوده باشید.

زیر انداز بطری آب

کتاب‌خوان الکترونیک Kindle Voyage

ممکن است دلتان بخواهد وقتی که در ساحل هستید یا در کنار استخر نشسته‌اید کمی هم کتاب بخوانید. در این صورت می‌توانید چند کتاب همراه خودتان ببرید یا اینکه همه آن‌ها را در دستگاه داشته باشید. کیندل (Kindle) به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌خوان‌های الکترونیک حال حاضر دنیا تبدیل شده است و Kindle Voyage یکی از بهترین مدل‌های ساخته شده این شرکت است که دارای کیفیت صفحه بهتر، باتری با دوام‌تر و سنسور تعویض صفحه است.

کتاب خوان الکترونیک

پاور بانک خورشیدی

این روز‌ها همه ما حداقل یک دستگاه الکترونیک همراه خود داریم. زمانی هم که در تفریح هستید و روز خود را در ساحل سپری می‌کنید، در آخر آنچه نصیبتان می‌شود یک باتری خالی شده است. گزینه‌های مختلفی برای شارژر همراه وجود دارد اما شما به جایی می‌روید که آفتابی است. پس چرا از یک پاوربانک خورشیدی استفاده نکنید!

پاوربانک

هدفون بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم به یکی از وسایل جدانشدنی در سفر‌ها تبدیل شده‌اند. فرقی نمی‌کند که شما در حال فعالیت هستید یا در حال استراحت یا حتی در حال انجام کار‌های کوچک؛ هیچکس دوست ندارد سیم‌ هدفون دست و پا گیرش شود. اگر شما از دستگاه‌های آیفون استفاده می‌کنید، ایرپاد می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد. اما برای کسانی که به دنبال هدفون‌های دیگری هستند، هدفون بی سیم جبرا (Jabra) می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای باشد.

هدفون بی سیم

اسپیکر‌های قابل حمل Beoplay

برای کسانی که دوست دارند آهنگ‌هایشان را با دیگران گوش بدهند، اسپیکر‌های قابل حمل بهترین گزینه به خصوص برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند. اسپیکر قابل حمل Beoplay مدل A1 می‌تواند تا ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد و به راحتی حمل شود.

اسپیکر

 مچ بند هوشمند Fitbit Flex 2

بعضی‌ها نیز نمی‌خواهند مانند همه به صندلی تکیه بدهند و در تعطیلات کاری نکنند، در نتیجه برای اینکه کمی فعالیت داشته باشند برنامه‌ریزی می‌کنند و ممکن است بخواهند از اینکه چه مقدار راه رفته‌اند مطلع شوند.

مچ‌بند هوشمند Fitbit Flex 2 با قیمتی معقول تعداد گام‌های شما، کالری‌هایی که سوزانده‌اید و زمان فعالیتتان را حساب می‌کند. همچنین این وسیله ضدآب است و می‌توانید مقدار شنا کردنتان را هم اندازه بگیرید.

مچ بند هوشمند

آداپتور مسافرتی MICRO

اگر برنامه‌ریزی کرده‌اید که به مکان‌های دور بروید پس حتما یک آداپتور مسافرتی لازم دارید. آداپتورها مسلما از وسایلی نیستند که هیجان‌انگیز باشند یا برایشان ذوق کنید اما MICRO is tinyd یک آداپتور مناسب است که هم به خوبی کار می‌کند و هم ظاهر خوبی دارد.

آداپتور

کوله پشتی Pacsafe

اگر قصد دارید در تعطیلات تابستانی خود به چند شهر شوغ سر بزنید، فکر کردن به اینکه مراقب وسایلتان باشید کار عاقلانه‌ای است. کوله پشتی ضد‌سرقت Pacsafe این کار را برایتان انجام می‌دهد و کار را برای دزد‌هایی که می‌خواهند از کوله شما چیزی بردارند سخت می‌کند. این کوله پشتی طوری طراحی شده است تا در مقابل کشیده شدن مقاومت کند و همچنین دارای یک جیب مخصوص ضدهک برای وسایل الکترونیک است.

کوله پشتی

زیرانداز CGear Sand-Free

بیشتر افراد دوست دارند حداقل مقداری از زمان خود در تعطیلات تابستان را به استراحت کردن در ساحل و لذت بردن از دریا بپردازند. تنها مشکل موجود، شن‌های سمجی هستند که تا ماه‌ها هم دست از سر آدم برنمی‌دارند. با این زیرانداز می‌توانید با خیال راحت از ساحل لذت ببرید و نگران اینکه در غذایتان هم شن برود نباشید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا